Dag twee

7 mei 2018 - Helmond, Nederland

Beste lezer,

Wij zijn vandaag naar de begraafplaats in sebrencia geweest. Eerst kregen we een uitleg en verhaal van e stichting snaga Zena. Dit is de stichting die ook de vluchtelingen kampen helpen. Na een gezellige busreis van twee en half uur waren we met het hele warme weer bij de begraafplaats aangekomen. Eerst hebben we een film bekeken over hoe de oorlog is gelopen en het museum. Daarna zijn we naar de begraafplaats zelf geweest. Het is heel indrukwekkend om te zien. En zeker om te weten wat er allemaal gebeurt is.

We hebben daarna lekker een Bosnisch gerecht gehad. Toen helaas weet de hele reis terug maar je moet er wat voor over hebben.

Helaas kan ik door de wifi in het hotel niet de foto's uploaden en zal ik dit moeten doen als ik weer thuis ben. Morgen gaan we weer naar het kamp om activiteiten te doen.

Tot morgen!👌👋

1. Frank Raaijmakers:
    7 mei 2018
    Deze reis ga je niet meer vergeten. Mooi wat jullie kunnen doen voor de mensen daar. Jammer dat het niet lukt met de foto's. Kijk er naar uit om die zaterdag te kunnen zien. 😘 Mama
  2. JEANNE VERBAARSCHOT:
    7 mei 2018
    dan hebben we zeker een reden om een keer naar Helmond te komen. We houden de foto's wel tegoed Marla.
  3. Frank Raaijmakers:
    8 mei 2018
    Een hele ervaring voor jou met al die indrukken. Je ziet daar van dichtbij waar jullie het voor doen, goed bezig!👍