Voorbereidingen

13 maart 2018 - Helmond, Nederland

Hallo beste volgers,

Al best lang heb ik niks van mij laten weten. Dit komt omdat we met veel voorbereiding bezig zijn.

We hebben al heel veel kleding opgehaald om mee te nemen. Het goede nieuws is dat we ook de vliegtickets definitief hebben!

Ook zijn we heel hard bezig om leuke activiteiten voor te bereiden voor de kinderen in de kampen.

Ik heb zelf even onderzoek gedaan naar de kampen en de geschiedenis van het land. Ik vind het zelf heel erg interessant en nu heb ik er nog meer zin in om er heen te gaan.

Dit komt omdat ik het super leuk vind om die mensen te gaan helpen.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de mensen daar leven. Hoe de kinderen daar leven.
Gaan de kinderen naar school? Hoe ziet het eruit jaren lang na de oorlog? Hoe is de sfeer in het land? Zijn de mensen bang om nog een oorlog mee te maken?

Ik hoop op al deze vragen een andwoord te krijgen. Die hoop ik daar zelf ook een beetje achter te komen.

Ik zal snel weer een verhaal plaatsen.

Groetjes Marla

1. JEANNE VERBAARSCHOT:
    13 maart 2018
    Spannend Marla, wat gaaf wat je allemaal mee gaat maken. echt een super ervaring waar je de rest van je leven hopelijk dankbaar voor zal zijn. Top. Geniet en leer ervan.
  2. Trotse Mama:
    15 maart 2018
    Nog een paar weekjes wachten. Het is spannend maar.... het wordt vast een week die je nooit meer gaat vergeten.
  3. Frank Raaijmakers:
    16 maart 2018
    Je gaat ongetwijfeld levenservaring opdoen, je gaat iets goed doen voor andere die je dankbaar zullen zijn....TOP, stoer! Ik wens je veel succes en plezier, maak er iets moois van!👍
  4. H. Schrama:
    16 maart 2018
    Heel veel plezier...super tof van je om dit te gaan doen...ik hoop dat al je vragen beantwoordt worden...maar nog meer hoop ik dat je trots op jezelf bent dat je andere mensen graag wil helpen...😙